5 Mar 2012

Week 10: Polka Dot

Merhabaaa hepinize. Nasıldı haftasonusu bakalım. 
Sevgili sevgilim ve ben İstanbul'a motor fuarına gittik efenim dün:) Sonrada Forum İstanbul'da Turkuazoo ya. Acayip güzel balıklar vardı yani ben işin motor kısmından çok balık kısmında eğlendim tabiki :D Neyse konumuza dönecek olursak bu haftanın konusu noktalı dırnaklar :) Bende uzun zamandır gördüğüm ama yapmaya üşendiğim (ki neden üşendiğimi ben bile anlamış değilim, sanırım daha ilginç fikirler bulmuşum :)) büyükten küçüğe sıralı noktalar yaptım. Buyrun bakalımm...








Efenim bu güzel deseni yapmak oldukça kolay. Alt bazı Alix Avien #293 ki kendisine bayılıyorum noktaları ise #232  altın sarısı ile yaptım. Ben çok beğendim ya siz ?

By Efsa

10 yorum:

  1. harika olmuş, çok şık, çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Süpeeer eline sağlık ! ;)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çokk güzellll olmuşş bayıldımm.ben beceremiorum bu nokta işini çokk :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bazen elime hakim olamayıp yanlış yerlere yapıyorum :D

      Sil
  4. yaptıklarını cok begeniyorum ya senin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım keşke bende her yaptığımı beğensem ama bunu beğendim bende :D

      Sil
  5. valla şahane olmuş, challenge'a doymuyoruz galiba :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafama göre takılınca yapmak istediğim çok şey olduğundan ne yapıcağıma karar veremiyorum :) böyle daha kolay oluyo :D

      Sil