19 Ara 2011

31 Day Challenge Day 19 : Galaxies

Merhabalarrr.Bugün galaksi ya da kozmik tırnaklar yapıyoruz gençlerr :)  Önce resimlere bi bakın beğenirseniz açıklamayı okursunuz herhalde :D Let's see








Bugünkü manikürüm çok fazla uğraştırmadı efennim. Bu ilk galaksi denememdi. Genelde süngerleme yöntemi ile yapıyorlar ama sanırım ben o yöntemi pek beceremiyorum :D  Ben base coat olarak Goldenlady diye bir marka buldum, fırçaları pek iyi değil ama renkleri güzel. neyse  #423 numarayı uyguladım iki kat. Sonra ne mi yaptım biraz sünger biraz fırça biraz dotting allah ne verdiyse giriştim :)  Tam olarak ne yaptığımı anlatamam çünkü biraz doğaçlama gelişti olaylar. Ama ilk olarak beyaz renk süngerledim tırnağın ortasına sonra kullanmak istediğim ikinci rengi süngerledim. Kenarlara doğru çok gelmedim. Sonra fırçayla base coat olan renkten 6 rakamına benzeyen sipiraller çizdim. Gerisi fırça düzeltmeleri ile oldu ve en son da dotting tool ile birkaç nokta ekledim. 
Ben beğendim bu çalışmayı. Diğer galaksilerden biraz farklı olsun istediğim. Umarım sizde beğenmişsinizdir. 
Diğer renkleri eklemeyi unutmuşum bu arada :D
pastel #17,  #86,  #123,  #304,  #308
Flormar #423 ve beyaz nail art,   Rimmel#198 Azure 
Yarın görüşürüzz. Hoççakalınn :D

By Efsa

1 yorum:

  1. hiç böyle galaksiler görmemiştim ama çok güzel durmuşlar yaw, daha gerçekçi olmuşlar sanki spiral olunca.

    YanıtlaSil