3 Ara 2011

kahvemi ne


MErhabalar efennim. Bugün birde makyaj paylaşıyım istedim sizinle. Uzun zamandır eklemiyordum. Esasen Jennifer Lopez makyajından yola çıktım ancak elimdeki ürünler buna pek müsade etmedim. Geçen gün renklerine vurulup ucuzluktan aldığım iki far paletinde de istediğim rengi tutturamadım. Palette harika dursalarda malum fiyattan ötürü sanırım oldukça uçucular kendileri. Neyse sadede gelecek olursak çok benzemese de biraz andırdı sanki :D Göz pınarları hafif ışıltılı kahve tonlarında bir makyaj elde ettim sonuçta. Buyrun bakalım :D





Bu arada Maybelline Volum Express Mascara serisinde yeni bir ürün çıkarmış Cat Eyes diye ve bence oldukça güzel. Makyajımda onu kullandım. Yine kıvrık fırçalı bir ürün ve tam bana göre :)


Şimdilik hoççakalın:)

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder