14 Ara 2011

31 Day Challenge Day 14 : Flowers

Herkese merhabaa. Bugün çiçek oluyoruz gençler yani çiçekli tırnaklar :D Hava her ne kadar kasvetli de olsa ben biraz renkli bişeyler yapamaya çalıştım. Önce resimler görelim bakalım :))






Bugünkü manikür pek uğraştırmadı efennim. Ancak keşke başparmağımdaki gibi sadece pembe çiçekler yapsaydım diye düşünmedim değil sonradan. Pembe de oldukça canlı bir renkti aslında ama sanırım kullandığım arka fondan dolayı biraz soldu o da. Bugün pek memnun kalmadım sanırım yaptığım işten yada bi kısmından :) başparmağımı beğendim ama :) Flormar supermatte #M126 arka fon olarak kullandım ki kendisi gerçekten çok şık bir renk bence. Çiçekçiklerimi de neon la yaptım#N013.
Yarın görüşürüzz. Hoççakalınn:)

By Efsa

4 yorum:

  1. çok begendim cok guzel seyler yapmıssın ya :D

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederimm :) daha çok yeniyim ve yapmayı düşündüğüm çok şey var umarım beğenirsiniz:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Benim de içim açıldı;)

    YanıtlaSil