18 Ara 2011

31 Day Challenge Day 18 : Half Moons

Merhabalar canlarımm. Bugün 18. gündeyiz ve Half moons yapıyorum. Dünkü manikür için iki fikrim olduğunu söylemiştim sizlere. Ve en kısa zamandan ikinci fikrim olan hediye paketini yapacağımı da :D İşte size half moon lu paketler :D








Şimdik önce base coat olarak Flormar Supershine #25 uyguladım ki  tırnaklarım biraz canlı dursun diye :D Sonra başparmaktan başlayarak sırayla numaraları yazıyorum Alix Avien #279, Pastel #310, #308, #307 ve serçe parmakta da Gabrini Diamond #D55 uyguladım.Bant kullanmadım çizimlerimde :) Half moon da kontür olarak Flormar#392 gri simli ojeyi kullandım. Fiyonkları çizerken de Alix Avien #231 metalik gri kullandım ve siyahla kontür geçtim. İşte hepsi bu:) Çok şekerler değilmi :))
Yarın görüşürüzz Hoççakalınn :))

By Efsa

2 yorum: