5 Şub 2012

Flormar Magnetic Twist

Herkese günaydınn:) çoktandır uğramadığım Flormar standına yanından geçerken şöyle bi bakayım dedim pek ümitli olmayaraktan amma velakin gözlerim faltaşı gibi açık kaldı. Evet dedim işte budur. Sonunda seninde bir magnetic ojen olacak dedim. O an sevinçten bir zıplamadığım kaldı:) Buyrun bakalım :)





Yaklaşık olarak sekiz veya on rengi mevcut efenim. Bu fevkalade renk ise MG03. Flormar magnetini diğer markalar gibi düz değil tırnak şekline göre eğimli yapmış. Böylece tırnağın yanlarıda şekil alıyor ancak dikkatli olmak gerek çünkü tırnakğa değip bozabiliyor ojeyi :) Fiyat olarak ta uygun. Mesela Golden Rose 8tl iken flormar 5 tl hatta belki indirime bile girer tanıtım amaçlı :) Birde altın sarısına benzeyen acayip güzel bir tonu var  onu da en kısa zamanda alacağım:)

By Efsa

6 yorum:

  1. ben flormar magnetiğin mıknatısın pek memnun değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uygulaması zor,dikkat istiyor.Ama yanlarada şekil vermesi süper bence =)

      Sil
  2. bunun açık yeşili varmış bi de o nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim aldığım standta yoktu açık yeşil, internet sitesinede hala eklenmemiş magneticler :(

      Sil
  3. Magnetiği bunun daha güzelmiş ya :) çok beğendim.
    bloguma da beklerim ;)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede :D senin bloğun takipçisiyim zaten :D

      Sil