22 Ara 2011

31 Day Challenge Day 22 : Inspired By A Song

Herkese merhabalarr. Bugün 22. günüm ve ben bir şarkıdan ilham aldım :)
Gün güneşli insanlar neşeli, sende gel oyna, susam sokağında :) Evet evet hatırladınız değil mi çocukluğunuzun şarkısını. Benim için unutulmayacaklar arasında yer alır. sabah erkenden kalkıp kahvaltımı bile etmeden izlerdim tv karşısına kurulup :) Bakalım bu şarkıdan ilham alarak yaptığım manikürü beğenicekmisiniz :) Let's see








Efennim önceliklen çok eğlendim ve manikürü yaparkende bir yandan hep şarkıyı mırıldandım :)
Base coat olarak Rimmel #312 Ultra Violet uyguladım iki kat sonra da akrilik boya ile çizdim desenleri. Dünkü manikürde yaptığım gibi zemini önce siyah yapmadım çünkü öyle yapınca renklerin tonları tam tutmuyor. En çok minikkuş zorladı beni :) Baş parmağımda minikkuş, işaret ve orta parmankta edi ve büdü ( ki ikisini hep karıştırıyorum :)) yüzük parmağımda kurabiye canavarı ve küçük parmağımda da elmo var. Ben en çok kurabiye canavarını beğendim:) Ya siz? :)

Haydi bi de şarkıyı dinleyin. Bakalım kaç kişi çocukluğuna dönecek :))

By Efsa

3 yorum: