27 Ara 2011

2012 wish list amaaan 2012 dilek listesi :)

Merhaba şekerlerrr. 
Yeni yıla girmemize çok az kaldı oleyyy :) Herkescikler dilek listesi yapar da ben kusur kalırmıyım, hayır kalamam tabiki:) 


1. Öncelikle 2012 den iş istiyorum, üstelik bu dilek sadece benim değil milyonlarca kişinin de isteği...
2. Eh şimdi iş olursa para da olur, para olursa birde araba olsun :) Benim aşk içinde olduğum mini cooper istiyorum, istemek bedava nasıl olsa :)
3. Eh işim var arabam var, birde 7 senedir sevgilim var:) oldumu tam olsun evleneyim bari :)
4. Tek taş olmadan evlilik olmaz dimi :) Evlilik olmasa da ben tek taşımı alırım arkadaş :)
5. Şimdi evlenirsek güzel güzel makyaj malzemeleri lazım süslenmek lazım dimi :) Şu rengarenk kocaman kocaman makyaj paletlerinden istiyorum:)
6. Yüzümüz gözümüz renklendi madem bir de tırnaklar renklensin. Daha çok oje istiyorum :)
7. Tepeden tırnağa yenileniyorsak yeni yeni pabuçlar istiyorum. Topuklu spor hiç farketmez:)
8. Birde ipad tab istiyorum, her zaman her yerde post girebilirim böylece :)

Son olarak herkesin tüm dilekleri kabul olsun istiyorum :) Eğer benim kadar çok dileğiniz varsa muhtemelen bu dilekler gerçekleşene kadar 2013 gelir ve yeni dilekler isteyebiliriz :)) 
Mutlu yıllar herkeseee :)))

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder