14 Ara 2011

şeker gibiii

Tekrardan merhabalarrrr. Bugün biraz boş kaldım herhalde ki ikinci postu giriyorum. Bu aralar 31 day challenge sebebiyle çok fazla makyaj postu ekleyemiyorum. Ama bugün pembe çiçeklerden sonra birde pembeli morlu makyaj yapayım dedim. Geçenlerde ucuzluktan far aldım demiştim :D Biraz uçucular ve kaliteleri tabiki çok iyi değil. Aslında genelde bende çok ucuz ve adını hiç duymadığım ürünleri almam ama bu paletteki renklere aşık oldum. Her gün kullanılmasalar bile arada bir kullanılabilecek cinsten. Buyrun resimleri görelim sonrada nasıl yaptığımdan bahsedeyim :)





Evet gençler işte makyaj :) Anlatayım dedim ama oldukça basit :) Uçucu oldukları için fırça veya aplikatör üzerinde pek durmuyorlar kendileri.Bu sebepten ötürü bende parmaklama tekniğini kullandım :) göz pınarıma beyaz sürdüm. Ben göz pınarında ışıltı olayına takık bir kişiyim o tarafa koyu renk sürdümmü sanki gözüm küçülüyomuş gibi hissediyorum :) neyse... Sonra 2 numarayı tam göz kapağının ortasına ve 1 numarayı da gözün kuyruk kısmına uyguladım. Vazgeçilmezim Flormar dipliner ve maybelline nin dışı mor renkli olan rimelini sürdüm. He birde unutmadan gözümün alt iç kısmına avonun gir kalemini alt kirpik dibine de son zamanlarda çok sık kullanmaya başladığım Emily #116 numaralı acayip tatlı bir mor olan kalemi uyguladım.
Umarım beğenmişsinizdir :)Daha sık makyaj postu girmeye çalışacağım. Şimdilik hoççakalınn :)

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder