31 Ara 2011

nem maskesi

Herkese merhabalarr. Bugün 2011 in son günüü :) Hava berbat burada malesef ıpıslak ve kapkara :( Neyse içimizi sıkmayalım güzel şeyler düşünelim :)

Sizinle yeni öğrendiğim ve hemen uygulayıp ummadığım bir sonuç aldığım bir saç maskesinden bahsetmek istiyorum:)) 

Efennim benim saçlarımın uçları oldukça kurumuş bulunmakta. Boyaydı föndü maşaydı derken kendinden geçti zavallıcıklar. Bende biraz araştırdım internette şu doğal maskelerden buldum birkaç tarif. Birkaçında yumurta sarısı falan vardı bende pek hoşlanmadığım için onları eledim. Birde jojoba yağlı olanı falan vardı onu da şimdi kim nerden bulacak diye vazgeçtim. İşte benim tarifim;

2 çorba kaşığı bal
2 çorba kaşığı zeytin yağı (asitsiz diyor ama ben evdeki sızma z.yağından kullandım :))
1 çorba kaşığı limon suyu
5 çorba kaşığı maden suyu

Bunları iyice karıştırıp saçınıza dipten uca uygulayın ve streç folyoyla sarıp 2 saat bekletin. Birde saç kremi kullanın duş alırken çünkü baldan dolayı saçı açmak biraz zor olabilir. Ama sonuç ilk uygulamada bile fark ediliyor. Haftada iki diyor ama bir kez yapmak bile yeter bence.
Deneyin farkı görün :))

Herkese iyi seneler şimdiden. Öpüldünüzz :))

By Efsa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder