13 Ara 2011

31 Day Challenge Day 13 : Animal Print

Merhabalar  efenimmm:) Bugün hayvan desenli tırnaklar vardı ben sabahtan manikürümü yaptım ancak postumu girmeye ancak fırsat bulabildim. Bu sefer önce fotoğraflar konuşsun diyorum :D Let's see






Ben bu maniküre bittim bayıldım. Şeker gibi duruyorlar, bütün gün ısırasım geldi ellerimi :) Bu şekerleri yaparken de Gabrini #384, Pastel #86, Flormar Supershine #46 ve #49. Birde siyah nail artla kontür geçtim. Umarım beğenmişsinizdir. Yarın görüşürüz. Hoççakalın :)

By Efsa

5 yorum:

  1. allaaam allaaam allaaaam!!!!!!

    YanıtlaSil
  2. şahane ötesi. aşk hatta :)

    YanıtlaSil
  3. woww! harika olmuş, bu arada bu süper blogu nasıl gözden kaçırmışım ben ya?! =)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler :) geç olsunda güç olmasın. To be continued :))

    YanıtlaSil