12 Ara 2011

31 Day Challenge Day 12 : Stripes

Merhabalarrr. Bugün acayip bir mutlulukla uyandım ve size rengarenk stripler yaptım :)) Yaparken biraz uğraştım doğrusu. Bantları incecik kesmek biraz zorladı ama sonuç harika oldu bence :) şimdik base coat olarak uyguladıklarımı yazayım önce. Alix Avien #211 ve #208, Pastel #81, Flormar#424 ve #423. Stripleri yaparken ise Pastel #86 ve #72, Flormar neon #N009, #N013 ve Flormar #429 kullandım efenim. Şuanda bir yandan postumu yazarken bir yandan da ağzımın suyu akaraktan tırnaklarıma bakıyorum:) Umarım sizde beğenirsiniz :) Let's see o zamansa :)








Yarın görüşürüzz. Hoççakalınn:)

By Efsa

2 yorum:

  1. çoooook güzel olmuş bayıldım buna!

    YanıtlaSil
  2. bantları kesmek biraz zorladı ama bende bayılmıştım. bant kısmı dışında oldukça kolay :D

    YanıtlaSil