20 Ara 2011

31 Day Challenge Day 20 : Water Marbled

Herkese merhabalarrrr. Bugün ebru tırnaklar yapıyoruz efendimm. Bu benim ikinci ebru denemem biraz daha sabırlı olsaydım sanırım sonuçtan çok daha memnun kalabilirdim :) Neyse bir bakalım resimlere sonra konuşuruz :))







Geçen sefer kafama göre takılıp çok fazla rengi düzensiz bir sıralama ile uygulamıştım. Buyrun buradan bakabilirsiniz karşılaştırma isterseniz. Neyse canlarım bu sefer sadece ama sadece 4 renk kullandım :) Pastel #81, #82, Flormar #M119 ve Alix avien #168. Sanırım uygulama miktarı çoğaldıkça daha düzgün şekiller de elde edilebilir. Bu uygulamada dikkat edilecek en önemli şey suyun oda sıcaklığında olması. Ben çabuk kuruması için birde yanıma soğuk su dolu bir bardak aldım. deseni çıkardıktan sonra soğuk suya soktum parmağımı ama acele etmeyin 2-3 dakika bekledikten sonra bu işlemi yapın yoksa kabarcık oluyor :) Yarın görüşürüzzz. Hoççakalınn :)

By Efsa

3 yorum: