27 Şub 2012

Week 9: “Vintage”

Hepinize merhabaaa. Haftasonu mükemmel olan hava koşullarından eser yok malesef. Yini sıkıcı pis bir hava var burda offf. Neyse biz konumuza gelelimm. Şimdi bu 52 week challenge da nerden çıktı diyeceksiniz 31day challenge tan sonra birde bunu deniyiim dedim. Gerçi biraz ortasından başlamış oldum ama kaçırdığım günleri de haftada iki manikür yayınlayarak kısa sürede telafi edeceğim :) Türk bloggerlardan benim takip ettim sevgili Oje Sihirbazı da bu olayı yapıyor. Ben biraz araştırdım ve listeyi de buradan buldum :D Umarım bitirebilirim :D

Evett bugün daha doğrusu bu haftanın konusu Vintage Manikür. Bunun içinde biraz araşturma yaptığımda genelde karşıma gül motifleri çıktı ama ben biraz değişik olsun deyip bunu yaptımm :D





Efenim taban olarak Golden Lady #414 uyguladım 3 kat.  çok ince sürdüğüm için 3 kat oldu yoksa 2 katta kurtarır işi. Desenleri de konad B31 diski Pastel #11 ile yaptım sonra da dotting tool ile noktaladım.Top coat olarakta matlaştırıcı sürdüm. Amma velakin noktalar bana biraz uzaylı anteni gibi göründü :) Pek memnun kalmadım diyebilirim Ancak renk uyumu çok hoş olduğundan bir süre kullanacağım. Bu hafta için de başka denemelerimde olabilir tabi :D Kendinize iyi bakın. Süper bir hafta geçirin..

By Efsa

2 yorum:

  1. Canım bence tam tersi o noktalar daha da bir ilginç yapmış manikürünü.Ben çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım:) benimde gözüme ilk yaptığımdaki gibi tuhaf gelmiyo :)

      Sil