3 Ara 2011

31 Day Challenge Day 3 : Yellow Nails

Herkese merhaba. Üçüncü günüm ve sapsarı tırnaklarrr :) Son zamanlarda epey bir sarı renk almışım. Bugün sarı manikür yapana kadar farketmemiştim bunu :) Her tırnağa ayrı bir ton sarı sürdüm.Aslında tam şuanda üzerlerine yaprak çizmek gibi bir fikirde aklıma geldi :) Dışarıya bakınca güneşli bir sonbahar havası gibi, ağaçlar sararmış filan. Neyse belki akşama kadar sıkılıp birşeyler karalarım :D Gelelim sadede baş barmaktan başlayarak sırayla Rimmel #58 LEmon Drop, Gabrini Summer Edition #M102, Flormar #420, Alix Avien Shineplus #280 ve Flormar Supershine #41 uyguladım. hepsini 3 er kat sürdüm ve kuruması biraz zaman aldı :D Bu arada Alix Avien in yeni çıkardığı küçük şişelerdeki mini minnacık ojelere aşık oldum, sarısının rengide bir harikaymış. Let's see o zaman :)






4. gün görüşmek üzere hoççakalın :)

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder