8 Ara 2011

Ata Demirer

Geçenlerde arkadaşlar 2. gösterinin DVD sinin çıktığından bahsedince indirdim. Bu arada ilk gösterinin de elimde olmadığını farkedince onu da attım yanına :)
2 gösteri de tek kelimeyle şahane. İlkinde daha çok Cem Yılmaz etkisi var gibi ama tabii ki taklitler ve ses karşılaştırılamaz bile. Her zamanki gibi çocukluk anektodları, yöre şiveleri ve şarkılar baş rollerde. İnanılmaz ötesi bir sesi var adamın. Filmlerini izlediniz mi? Neyse, o da ayrı bir yazı konusu olsun. İlkine göre kesinlikle geliştirilmiş ama yeniden izleyince ilkinden ne kadar çok şeyi ezbere bilip günlük konuşmalarda kullandığımıza çok şaşırdım. Kendim bile bu kadar kullandığımın farkında değilmişim. Tabii ki gözüm kapalı tavsiye ediyorum. Bundan sonra bir ara da Cem Yılmaz ları indirmeyi planlıyorum, Bir Tat Bir Doku ' lar dahil. Bakalım onlardan neleri ezberlemişiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder