26 Ara 2011

31 Day Challenge Day 26 : Inspired By A Pattern

Merhabalarrr şekerlerr :) Geriye sadece 5 günüm kaldı, sanırım biraz yoruldum daha doğrusu düz manikürleri özledim diyelim :D Neyse efenim bugün bir desenden ilham alan tırnaklardayım. Önce desen sonra yorum :)






Evet şekerler bu manikür çok zor değildi.İlk olarak 2 kat Rimmel #58 lemon drop uyguladım ve sonra diğer renklerle çizgileri çektim :D Flormar #361, #407, #423, #424 ve Pastel #82. Yarın görüşmek üzere hoççakalınn :)

By Efsa

4 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle:)
    kızım görmesin..
    8 yaşında ve oje tutkunu:)
    geçenlerde hello kityy görmüş birinin tırnağında,üç gün sayıkladı:))
    seve seve izleyiciniz oldum bile..
    bende sizii bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsada:)
    kucak dolusu sevgiler..
    :)

    YanıtlaSil
  2. harika yorumun için çok teşekkür ederim öncelikle:)
    şuanda pek vaktim olmadığı için bende senin sayfana bir göz attım ve takipçin oldum hemen, daha sonra detaylı bir inceleme yapacağım tabiki:)burda yayınlamasam da mutfakla oldukça ilgiliyim ve yeni tarifler denemeye bayılırım :) kızını da çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil