26 Ara 2011

Flormar Eye Make-Up Remover

İyi geceler şekerler. Az önce makyajımı çıkarırken yeni kullanmaya başladığım bir ürün olan Flormarın makyaj temizleyicisini sizlere tanıtmaya karar verdim :) 

Öncelikle bu ürün çıkalı çok fazla olmadı diye biliyorum yoksa benmi çok geç keşfettim? kullanan var mı ?
Benim cildim çok acayip bir cilt, gerçekten ben kendisini pek anlamış değilim:) Bikere çok hassas hemencik kızarıp bozarır kuruyup yanar öyle hoşuna gitmeyen bir ürünle karşılaştımı, bir de bazen çok çabuk yağlanır bazen de acayip kuru olur. Neyse bunları geçelim. Efenim göz makyajı benim vazgeçilmezim ancak onu çıkarmak  hele bir de likitli mikitli falan yaparsan ölüm. Bende geçenlerde Flormarın yeni çıkardığı şu çift bazlı olan EXPRESS makyaj temizleme losyonundan aldım. Daha önce Niveanın Çift Etkili temizleme losyonu hani şu mavi kantaron çiçeği özlü falan olanından aldım ama hem iyice çakalasanız bile iki sıvıdan eşit miktarda gelmiyor her tarafınız yağ oluyo hem de acayip gözünüzü yakıyo yani benim öyle oldu göz çevrem uygulamadan sonra 10-15 dakika kızarık kalıyordu falan. Ama şu Flormarın ürününü acayip beğendim. Ne öyle yağlı hissi veriyor ne de gözünüzü yakıyor, hemde hiç. Makyajınız acayip kolay çıkıyor ve sıfır göz yanması :) Üstelik fiyat olarakta oldukça uygun 6,90TL. Ben iki haftadır kullanıyorum ve daha bir parmak azaldı. Tahminen 2 ay kadar gider. Bence bir deneyin:)

By Efsa


2 yorum:

  1. iyi oldu bunu yazman alacaktım ben de bi makyaj temizleyici bunu alayım. evet. canuuuum. kalp. :)

    YanıtlaSil
  2. al bebişim ya süper bu, hiç gözünü yakmıyo :))istediğin kadar gözüne sokabilirsin :D

    YanıtlaSil