16 Oca 2012

31 Day Challenge Day 31 : Re-Create :)

Merhabalar cicişler :)) Bu hafta sonum çokta iyi geçmedi ta ki bu akşam üstüne kadar. içimde bir sıkıntı çöküntü vardı adeta. Ancak dışarı çıktım ve şöyle bir silkelendim :D tabi soğuk hava da beni kendime getirmiş olabilir:D Neyse efenim 31 day challenge tan bir beğendiğimiz bir günü yeniden yapacaktık amma velakin bendeniz çok kararsız kaldığım için biraz ortaya karışık gibi oldu :D önce resimler sonra yorumlar :))







Bu güzellik için Alix Avien #254 ki kendisi çok enteresan bir limon küfü tonu ve metalik görüntüsü var. sonracıma zümrüt yeşili pastel #74 ve yine alix avien #110 irili ufaklı simlerimden kullandım :D çiçek deseni de G17 den yapılmıştır :)
Bana göre bu manikürde 4.gün yeşil, 14. gün çiçekler, 15. gün zarif tırnaklar ve 17. gün simli tırnaklar mevcuttur :)
Hepimiz için mükemmel bir hafta olsun... Kocamannnn öpüldünüz :)) Hoççakalın :)

By Efsa

6 yorum:

  1. bitirdin sen de! tebrik ederim, güzel bir bitiriş oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak 31 günde bitmese de evet:D sende 52 week challenge e başlamışsın hayırlısı olsun, ne yalan söyliyim ben bunu yeni duydum, belki geriden gelerekten bende yaparım :D

      Sil
  2. bu oje ne kadar güzel, acaba nerden alındı, acaba bana da alınabilir mi? yalvarsam? alix avien den bahsediyorum. hani şu ağız sulandıran renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerparem alırım tabiki neden olmasın ama nerden aldığımı hatırlamıyorum :D çarşıya çıkınca bakarım hemen :)

      Sil