8 Oca 2012

Daha Onyedi :)

Merhabalar şekerler:) Niyeyse bugün içimde bir bezginlik bir sıkıntı var :( Bu durumdan kurtulmak için kendime bir güzellik yaptım :) çok büyük birşey değil ama biraz olsun ruhum neşelendi :)
Çok ama çok uzun süredir sürmek istediğim ve challenge tan fırsat bulupta süremediğim bir ojeyi sürdüm :D Çok canlı bir renk değil ama öyle güzel bir derinliği ve duruşu var ki :) Ojeyi sürdükten sonra keşke bu renkte göz farım güzel bir tuniğim dize kadar bir çizmem falan olsa diye düşünürken buldum kendimi :) kısacası aşık oldum efenim :) çok konuştum ( laf aramızda iyi de geldi:)) hadi buyrun görelim :D



 Bu güzellik Pastel #17 canlarım. İki kat sürmek yeterlidir kendisini :) Öpüldünüz :)
Hoççakalınn :)

By Efsa

3 yorum:

  1. bu renk hakikaten baya güzel :)

    YanıtlaSil
  2. evet canım :) şiddetle tavsiye ediyorum :D

    YanıtlaSil
  3. acaba bende var mı ki bundan. hmhmhmhm :)

    YanıtlaSil