22 Oca 2012

gül kurusu ve çiçekler

Merhabalarrrr canlarım, şekerlerim:) çoktandır yazamıyorum gibi geliyo kaç gün oldu sahi? Bugün artık yeter dedim üşenme değiştir manikürünü ve koleksiyonumu karıştırırken hiç sürmediğim bir ojeye rastladım. Alalı iki ayı geçti sanırım. Çoktandır da pembe hele böyle pastel bir pembeyi sürmemiştim. İşte buyrunnn :)






Efennim bu güzellik Flormar #320 numara :) kendisi iki katta gayet opak olup çabuk kuruyan bir oje imiş. Üzerine de her zamanki gibi düz olmasın diyerekten çıkartma uyguladım renkli çiçekler filan:) Özlemişim vallahi bu tonları:D Hepinizi çok çok öpüyorum cicişlerimm. Kendinize iyi bakın ve süper bir hafta geçirinn . Şimdilik hoççakalınn :)

By Efsa

2 yorum:

  1. Merhaba blogunu yeni gördüm cok hosuma gitti takip listeme ali verdim hemen :-) sende buyur istersen...yeniyim blog dünyasinda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin sayfama:) teşekkür ediyorum tatlı düşüncelerin için :) bende yeniyim ve sayfana hemen iadei ziyarette bulunuyorum :)

      Sil