18 Oca 2012

peacock feather sanki :)

merhabalar şekerler :) Uzuuun bir süredir tırnaklarımı hiç bu kadar kısaltmamıştım. Kendinden geçti zavallıcıklar kırılmalar ayrılmalar sararmalar falan.. dedim kızım kökle sen bunları :D Ama kısa olmaları hiç mi hiç etkilemedi nail art yapmamı tabikisi. Buyrun bakalım :)







Efenim esas amacım sadece dotlamaktı ammavelakin seçtiğim renkler dolayısıyla tavuskuşu tüyüne benzettim ben manikürü tamamlayınca :D yapılışı için tık tık :) Nasıl beğenenler parmak kaldırsın :))tatlı rüyalar şekerler, çok öpüldünüz:))

By Efsa

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş, kısa tırnaklar da iyi bence

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. saol bebeğim :) bil bakalım bugün kim geldi çooookkk uzaklardan, seni de bekliyorumm artık :)

      Sil
  3. gerçekten çok başarılı bir çalışma :)

    YanıtlaSil
  4. benim tırnaklarım hep bu boyda :) yine çok güzel olmuş!

    YanıtlaSil