26 Ara 2011

31 Day Challenge Day 25 : Inspired By Fashion

Herkese merhabalarrr. Bugün postumu girmekte biraz geciktim malesef. Artık çok az kaldı efenim, son günler beni biraz yordu daha doğrusu o güzelim manikürleri yapıp ertesi gün çıkarmak çok kötü birhis :)




Efennim ilk resimde ki oje Flormar #387 ancak ben sonradan bu rengin benim uygulamamdaki ton ile pek alakası olmadığını fark ettim ve üzerine iki kat Cecile #50 uyguladım ve akrilik boya ile desenleri çizdim. Biraz acele ile çizdim ve pek tatmin olmadım. Ama fazla vaktim yoktu. Kısacası sizlerden özür dileyerek en kısa zamanda bunu telafi edeceğimi söylemek istiyorum ve iyi geceler diyerekten yatmaya gidiyorum:) Hoççakalınn
By Efsa

2 yorum:

  1. baya güzel olmuş bu! =) bayıldım!

    YanıtlaSil
  2. saol canım :) Pek vaktim yoktu biraz acele yaptım daha güzel olabilirdi bence :)

    YanıtlaSil