24 Ara 2011

31 Day Challenge Day 24 : Inspired By A Book

Merhabalarr şekerler. Bugün bir kitaptan ilham alan tırnaklardayım ve tabikisi de en sevdiğim fantastik seri olan alacakaranlık serisini yaptımm :)) Önce resimleri görelim sonra konuşuruz :)
















Efennim öncelikle bu seriye bayılıyorum ve kitaplarını ikişer kez okudum. Filmleri kaç kez seyrettiğimi hatırlamıyorum bile :)
Baş parmak  Twilight/ Alacakaranlık, 
işaret parmağı New Moon/ Yeni Ay, 
orta parmak Eclipse/ Tutulma, 
yüzük parmağı Breaking Dawn/ Şafak Vakti,
küçük parmak ta Midnight Sun/ Gece Yarısı Güneşi
Küçük parmağımda ki yazarın sonradan internete sızdırıldı diye yazmaktan vazgeçtiği son kitabı, ben ilk 12 bölümü okudum ve bence yazmalıydı :) Neyse biz maniküre gelelim. Base coat olarak iki kat Flormar #399 uyguladım ve diğer herşey akrilik boya ile yapıldı :) Eğer Başparmağımdaki manikürün yapılışını merak ediyorsanız buyrun TIK TIK. Ancak ben tam olarak burdaki yapılışa uymadım :)

Yarın görüşürüz. Hoççakalınn :)

By Efsa

2 yorum: