28 Şub 2012

Week 1 : “Make it Sparkle”

Merhaba, merhabaa hepinizee. Evet başlığı okuyanlar bu da ne böyle diyecek biliyorum ama 52 week challenge ı n kaçırdığım yerlerini yapmazsam olmaz yani dimi :)
ocak ayının birinci haftası yapmam gereken manikür ışıldayan tırnaklarmış :) Benim daha önce denemek istediğim biri yeni biri eski iki ojem vardı şıkırdayan ve bende ananda hemen sür kızım dedim:D resimlere bakın sonra açıklayayım :)






 Efenim iki oje de Gabrini olmakla birlikte yeşil Gabrini Diamond #D53 ki kendisi renk vermemek üzere geliştirilmiş 5 veya 6 kat ister. Diğeri de #381 ölümüne sim ama şahane :) Ben bu rengi nasıl mı yaptım. Toplamda 5 kat olmak üzere 3. ve 5. katlar #381 numero 1-2 ve 5. katlarda renksiz yeşil. Çok simli olduklarından mütevellit gayet hızlı bir şekilde bozulmadan kurudular :)  Ama tabi sıkılma hızıma bağlı olarak yarın yeni bir manikürle karşınıza çıkabilirim :)

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder