25 Şub 2012

Watsons Alışverişi

Merhabaa canlarım. Bugün burada hava harika tam bahar havası. umarım herkes benimle aynı güzel havayı paylaşıyodur demek istiyorum :D içim kaynadı resmen, çok sıkılmıştım kapalı kasvetli havalardan :D
Neyse gelelim sadede geçen gün şöyle bi turlayalım dedik kızlarla ve beni Watsons a soktular. Yapmayın etmeyin dedim ama dinletemedim. Bu geziden bir gün önce kadar kendimi kaybedip tam 32 tane oje ile döndüm de eve :D Bu sebepten girmeyi istemedim ama sürüklendim zaar :D Neyse sonuç işte buyrun :D


Madem aldın kızım dedim otur bari grupla paylaş :D Hem bir fiyat açıklayayım hemde daha önceden kullandığım ürünleri yorumlayayım. Evet başalayalım

1.Watsons Deep Cleansing Nose Pore Tape : Aldığım gibi denendi tabiki kendisi. Temizlik açısından baktığımda hiç fena değil. Yani şu niveanın bantlarıyla filan yarışır bence. Fiyat açısından oldukça uygun 5.99 TL ve 10 adet burun bandı var içinde. Bunun aloeveralısı da vardı o karışıktı çene bandı fln vardı içinde ve fiyatı da yanlış hatırlamıyosam 7.90 TL filandı ama benim sadece buruna ihtiyacım olduğu için bunu aldım. Amma velakin çok fena böyle lastik gibi tuhaf bir kokusu var. İlk yarım dakika alışmanız zor oluyo ama sonra duymuyorsunuz kokuyu :D yani kullanıleybıl :D

2.Maybelline The Falsies Volume Express Maskara: İşte benim aşk yaşadığım rimelim. Mükemmel dolgun ve kıvrık yapıyor. Ben oldukça rahat kullanıyorum hani kıvrık zor oluyo ben yapamıyorum diyorsanız bilemem ama şiddetle dolgun kirpik isteyenlere tavsiyemdir.Ama dikkatli olun dış rengi aynı olupta waterproof olanı da var. Şahsen ben normal olanı tercih ediyorum. Birde bunun yeni çıkanı var sarı renkli dışı ve leopar desenli ben onuda aldım ama hiç memnun kalmadım kıvrık fırçalı olmasına rağmen. Kipriklerim yolunmuş tavuskuşuna benzedi sanki :D Hemen fiyata gelelim 17.90TL.

3.Maybelline Dream Lumitouch: Bu göz altı kapatıcısını yeni deneyeceğim. Henüz elimdeki bitmediğinden açmadım. Ama mağaza müdürü arkadaşım müşterilerin bundan çok memnun olduğunu ve kapatıcılığının çok iyi olduğunu söyledi, Fırçalı olduğundan da sürümü kolaymış. Deneyip göreceğiz:D Bunun fiyatı ise 20.50 TL Bu arada sadece bizim şehre mi özel bilmiyorum ama Maybelline standında 3 al 2 öde kampanyası vardı. Benim alışverişten 17 TL gibi bi karım oldu :D Bi uğrayın derim :D

4.Flormar True Color Dipliner: İşte benim makyajımda olmazsa olmaz ikinci parça. Bunu uygulamadan çıktığım gün yok diyebilirim. Keçe uçlu olduğundan çok kolay ve neredeyse 10 ay hatta bir yıl gidiyor. Şu kalem şeklinde olanlar gibi kurumuyor asla. Ucu oldukça ince. Üstelik 4 renk seçeneği de var. Fiyatı 12,45TL.

5.Alix Avien #164 : Henüz sürmedim ama 3 katta şişedeki şıkırtılı görüntüyü vereceğini düşünüyorum. Ben muhetemelen tek sürmem bunu :D Fiyat 2.20 TL

6.Alix Avien #157 : Bunu da henüz süremedim amma kendisine bittim. İki katta renk verir. Sabırsızlanıyorum sürmek için :D Fiyat 2.20 TL

7.Golden Rose Fantastic color #110 : Bu renk çok hoşuma gitti ve sanki bu tonda ojem yokmuş gibi geldi :P Fiyat 2.99TL

8.Golden Rose Fantastic color #157 :  İşte bu tona bittim dedim görünce. Şu anda tırnaklarımda bu posttan sonra üzerine bir desen yapıp yazmayı düşünüyorum :D 3 katta tam oluyor malesef ama dün gece yatmadan yarım saat önce sürdüm ve ona rağmen yastık izi filan yapmadı şok oldum :D Fiyat 2.99TL.

Süper bir haftasonu hepinize:D öpüldünüz :D

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder