16 Ara 2011

31 Day Challenge Day 16 : Tribal Print

Herkese merhabaaa. Bugün Tribal tırnaklardayız yada kabile desenli. Ben bugün manikürüme başlarken pek istekli değildim açıkçası. Bu tarz desenler bana pek zarif gelmiyor nedense yada tırnakta beğenemiyorum herhalde. Biraz internette gezindim araştırdım. Genelde çok karışık desenler gördüm ama ben sizin için daha sade birşeyler yapmaya çalıştım. Buyrun bakalım :)






Benim aşık olduğum bir kırmızı bu efennim Flormar #321 desenleri de Alix Avien ##232 Ve siyah Nail artla yaptım. Tüm desenleri ince fırça kullanarak elle çizdim. Eğer iğne uçlu ojelerim olsaydı belkim çok daha ince çalışabilirdim ama elimden bu kadarı geldi şimdilik. Umarım beğenmişsinizdir.
Yarın görüşürüzzz. Hoççakalınn :))

By Efsa

6 yorum:

  1. o kadar düzgün çizmişsin ki bravo doğrusu ;)

    YanıtlaSil
  2. @Efsun canımın içiii :) teşekkür ederim bende like this :))
    @İrem TEşekkür ederim :) sen onu bide bana sor elim titremesin diye şekilden şekle girdim desem yeridir :)

    YanıtlaSil
  3. tribal desenin hastasıyım, bu da çok güzel olmuş.. nasıl bu kadar düzgün çizdiğini ayrıca merak ediyorum tabisi. evet bunu denemeliyim!

    YanıtlaSil