11 Oca 2012

31 Day Challenge Day 29 : Inspired By The Supernatural

Merhabalarr canlarım şekerlerim :)
Nasılsınız bugün iyimisiniz bakalım. Aslında bugün manikürümü tazelemeye üşenmiştim ama sonra birden bir enerji patlaması geldi vee ta taaam :D Denizi sevenler el kaldırsın bakalım :) Şimdi içinizden ne saçmalıyo yahu bu diyosunuz demi denizle doğaüstülük ne alaka :D tabi belkim aklınıza gelmişte olabilir. Evet evet deniz kızısı :D Efennim bu benim ilk damgalama deneyimim.  İlk aldığım zamanlarda tabiki birkaç denemem oldu ama pek başarılı olmadığı için bırakın yayınlamayı tırnaklarımda bile barındırmadım yaptıklarımı :D Eh çok konuştum buyrun görelim:))






Önce iki kat Pastel #81 uyguladım, çok süper düzgün olsun derseniz 3 kat uygulayın derim :) Sonrada Rimmel  #198 Azure ve Flormar Supershine #48 ile G03 diskinden damgaladım. Üzerine de top coat olarak Rimmel #500 Disco Ball uyguladım. Bence çok harika oldular. Geriye iki günüm kaldı :D Şimdilik hoççakalın :)

By Efsa

2 yorum: