25 Oca 2012

o ne tatlı bir renktirrr :)

Merhabalar canlarımm, şekerlerim :)Nasılsınız? Havalar nasıl oralarda ? Ben bu sıralar malesefki çok fazla post giremiyorum ve inanın çok özlüyorum sizlerle birşeyler paylaşmayı. Bloggerlıktan da önce daha ilk blog okuduğumda bu insanlar nasıl böyle vakit bulupta yazıyor hiçmi üşenmiyorlar demiştim ama büyük söz söylememek lazımmış:) Bir kez yazmaya ve takip etmeye başladınmı her fırsatta yazıyorsun ve takipte olduğun bloggerlar ne yazmış merak ediyorsun :) hayat :D
Nese cicişler böyle bi döküldükten sonra gelelim bugünkü maniküre :) Önce bir bakalım sonra detayları vericiiim :D





Efennim şimdik bu Flormar coşmuş ve mükemmel ötesi, harika, acayip bir renk yapmış #431. diceksiniz aynı renk var pastelde . Çok benzeri olabilir ama aynısı yok (bu ufak detay oje hastaları için önemli yani dimi) (yoksa bu ojekoliklerin bir bahanesi mi:) iç ses: çok benziyo ama AYNISI DEĞİL:)
Neysee birde Alix avien #23 çook önceden kalma bir ojem. Bu deseni uzun zamandır görüp sularımı akıtıyordum ve nihayet uygulama şansım oldu. Oldukça basit, bir büyük bir küçük dotting tool ile uygulama çok kolay.
Kendime kocamaaan bir yapılacak manikürler listesi hazırladım ve bu liste her gün büyüyo :)
Şimdilik hoççakalın :)

By Efsa

1 yorum:

  1. Flormar 431 için ne söylesek az. Oje delisiyiz forever:P Bu arada manikürün süpper! :)

    YanıtlaSil