15 Ara 2011

31 Day Challenge Day 15 : Delicate Print

Merhabalarr tekrardan :) Artık yarılamış sayılırız 31 day challenge ı. Bugün için epey bir kafa yordum açıkcası. İlk başta konad kullanmayı düşündüm ancak baskıları düzgün şekilde çıkaran bir ojem yok malesef ya da ben henüz bu işi beceremiyorum :D Bu yüzden kankimle epey fikir alışverişi yaptık. İnternette gezinirken kelebeklere gözümüz takıldı. Sonuç mu? Buyrun :D






İşte bugünkü zarif tırnaklar. Bence kelebek oldukça zarif ve bu yüzdende onu çizmeyi seçtim :) Bunun için Pastel #123 ü  base coat olarak uyguladım ve üzerine Flormar matlaştırıcı uyguladım. Sonrası ise ince fırça ve Alix Avien #231, siyah ve biraz da beyaz nail art kullandım. Uygulaması diğerinden daha kolay oldu :D Umarım beğenmişsinizdir. Yarın görüşürüz. Hoççakalın :)

By Efsa

7 yorum:

  1. bu oje matken ayrı bir güzel olmuş. ben de deniycem şimdi senden görünce heveslendim =) ayrıca yaptığın nail artlara genel olarak bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm :) Evet bu renk matkende çok hoş oluyomuş. Her hali güzel. Ben böylesine aşk ojesi diyorum :))

    YanıtlaSil
  3. çok beğendim ya! =)

    YanıtlaSil
  4. bende 15.gündeyim ama öyle takılı kaldım. çok güzel olmuş seninkiler :)

    YanıtlaSil
  5. @magiccCat teşekkür ederim:)
    @tansumut açıkçası bende zorlandım biraz ama internette dolaşınca bir fikir gelir aklına yada gözüne zarif görünen bir desen bulursun :)

    YanıtlaSil