11 Ara 2011

31 Day Challenge Day 11 : Polka Dots

Merhabalarrr. Bugün her yer benekli canlarım :D polka dots.Çok uzun zamandır görüpte aşık olduğum bir manikürdü bu. Hem sade hemde çok şirin. İstediğiniz her renkle kombinleyebilirsiniz. Şimdik base coat olarak Alix Avien #61 yani rakı beyazı dediğimiz tondan uyguladım önce tırnaklarıma çünkü biraz sararmış haldeler :( ama siz direk tırnak üzerine de yapabilirsiniz bu manikürü. Oldukça basit bir uygulaması var. Beyaz frencinizi yaptıktan sonra uyumlu bulduğunuz renkleri yada tek renkte yapabilirsiniz, farklı boyutlarda tırnak ucuna noktalıyorsunuz. Olay bu kadar basit :) Ben Rimmel #66 Cranberry Zest, #198 Azure ve Pastel#17 yi kullandım.Birde frenc için Flormar beyaz nail art tabi :D Bende henüz dotting tool olmadığı için yine kurtarıcım olan toplu iğneme başvurdum :D noktaları farklı boyutlarda yapmak için ise mesela küçük nokta için az miktarda ojeyi toplu iğneye değdirip tırnağa hafifçe değdirin, eğer kociman kociman nokta istiyorsanızda bol miktarda ojeyi topluiğnenin ucuna alın ve aynı tırnak üzerinde aynı noktaya birkaç kez uygulayın. Ta taaam :) Let's see :)





P.s. toplu iğneyi kolay kullanmak için arkasında silgisi olan bir kurşun kaleme zaplayıp kullanabilirsiniz :)

Yarın görüşürüz. Değişik stripe ler yapmayı planlıyorum. beni özleyin hoççakalın :))

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder