12 Oca 2012

31 Day Challenge Day 30 : Inspired By A Tutorial

Merhabalar cicişlerim. Bugün de bitti ve geriye son günüm kaldı :D Bugün için daha önce gezinirken çok beğendiğim ama hiç deneyemediğim bir manikür yaptım, önce görelim sonra yorum yaparız :)






Efennim önce Rimmel #312 ultra violet sürdüm iki kat ve diğer renkleri sonradan ekledim teker teker. Pastel #72 (ki kendileri fevkaledenin fevkinde bir mavi bence :)), Flormar #429 (yine favori renklerimden biri:)) ve Rimmel #66 cranberry kullandım. yapılışı için buyrun buradan. Ammavelakin ben burdaki gibi dotting tool ile değil ojelerin kendi fırçaları ile uygulama yaptım :)
Şekerler 31 day challenge ın son gününden görüşürüz :) sizce hangi gün daha güzeldi, kapanışı nasıl yapalım ben kararsızım ve yorumlara açığım :) öpüldünüz & hoççakalın :)

By Efsa

1 yorum:

  1. bayıldıım ben buna! kullandığın tüm ojeler de varmış bende, evrenin bi işareti olmasın bu sakın 3497 yıl aradan sonra bi nail art yapmam için?

    edankb.blogspot.com
    bende de bol ojeli yazı var, bekleriim ;)

    YanıtlaSil