6 Mar 2012

Week 2:French Tip

Hepinize merhabalarrr. Bugün o kadar güzel bir hava vardı ki öğlen saatleri müthiş sıcaktı. İçim ısındı dedim bahar geldi galiba ama akşam üstü eve dönüş yolunda resmen sümüğüm dondu yani :)
Neysee gelelim konumuza. Sanırım bu ara yeşil tonlarına kafayı taktım :) Bu manikürüm de bol yeşilli buyrun bakalımm.







İşin gerçeği çok fazla beğenmedim bunu. Bittiğinde çok yeşil geldi sankilim :D Velhasıl 3 kat Rimmel #45 Misty Jade ile başladım işe sonra meşhurr Alix Avien #293 ü süngerledim ve Flormar matlaştırıcı sürdüm. Son olarakta Flormar #424 ile french yaptım uçlarına. Bu arada son iki foto flaşlı. Çok süper olmadı bence. Sizce nasıl ?

By Efsa

2 yorum:

  1. Nasıl kuruttun o kadar ojeyi kız:)) Ben sevdim manikürünü. Rimmel 45 çok hoşmuş bu arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla canım muhtemelen Rimmel olmasının büyük etkisi var kurumasında :)birde matlaştırıcı sürünce daha hızlı kuruyo. Teşekkür ederimm :)

      Sil