29 Şub 2012

Neutrogena Makyaj Temizleme Kremi

Merhabalarr. Bugün size Neutrogena Makyaj Temizleme Kreminden bahsedicem. Geçenlerde arkadaşımda kaldım ve bu ürünü verdimakyajımı temizlemem için. Gözümdeki waterproof rimele rağmen süper bir performans gösterdi ve hiç bulaşmadan temizledi. Ayrıca en beğendiğim özelliği de göz yakmaması oldu. 

200ml lik boyunu kullandım ben ama daha büyük ambalajı varmıdır bakmadım.Fiyat olarakta ugyun sayılır. Yanlış hatırlamıyorsam Watsons ta 14- 15 TL gibi bişeydi. Belki biraz araştırdığınızda 2-3 TL daha uyguna bulabilirsiniz.İndirimde yakaladığım anda alınacaklar listemde kendisi. İndirimde diyorum çünkü daha önce size tanıttığım Flormar ın sıvı temizleyicisinden oldukça memnunum ve kendisi hiç bitmeyen bir ürün:)

Şimdilik hoççakalınn :)

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder