14 Şub 2012

kalpler

Herkese merhaba. Artık bu saatte kalpler filan biraz geç oldu ama ne yapayım benim notebookun adaptörü bozuldu ve kendisi serviste.Evdeki masaüstü de ninemden daha yavaş olduğu içün sevgilimin bilgisayardan post girebiliyorum :D İşte yeni cicilerimlen yaptığım ilk manikür. Kendileri şu anda tırnaklarımda değil. Çok isterdim ki kalıcı olsunlar ama malum böyle taşlu tuşlu şeyler pek kalmıyor, her yere takılıp kopmayı çıkmayı çok seviyor. Gelelim maniküre resimdeki ojenin numarasını hatırlamamakla beraber daha sonra yorum olarak eklicez artık :D buyrun fotolar....






Bi tane daha varrr hemen geliyorr:D

Bunuda dün yaptım ancak şu an elimde bu da yok (özel istek üzerine bugün düz kırmızı sürdüm :)) Burdaki renkleri de sonra eklerim..



 


Şimdilik hoşçakalın. Herhalde bir süre kalp görmek istemiyorum :DD

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder