18 Şub 2012

şeker gibiler :))

Herkese merhabaa :) Artık beğendiğim manikürleri ve yapmayı düşündüklerimi pinterest üzerinden depolamaya başladım :) bu sitenin ne olduğunu bilmeyenler veya ilk kez duyanlar varsa şöyle buyursun sayfama ve bir göz atsın :) Kısaca döküman paylaşım yeri. Neyse buyrun manikürü bir görelim sonra yapılışı konuşalım :)










Efenim şeker gibi değiller mi ya. Ben yaptığım andan beri böyle aşık olma durumları yaşıyorum ,bakıp bakıp gülüyorum mutluluktan :D Öncelikle iki kat Alix Avien #231 uyguladım ve üzerine Pastel #82 (mor), #83 (yeşil), #89(pembe) ve #308 (sarı) ve Flormar #423 ile Rimmel #53 Apricot Punch kullandım. Dotting tool ile de desenleri yaptım. Bun manikürün orjinalinde oje fırçası ile damlatılan damlalar kürdan yada iğne ile damlanın ortasından dışarı doğru çekilerek yapılıyodu desenler ama ben damlaların çok kalın tabakalar şeklinde olmasından hoşlanmadığım için böyle yaptım  çokta hoş oldu bence :D
Pinterest üzerinden sizde kendinize bir üyelik açıp çok rahat beğendiğiniz fotoğrafları yazıları konular halinde depolayabilir ve istediğinizde elinizin altında olmak üzere saklayabilirsiniz.Şimdilik hoççakalınn :D

By Efsa

4 yorum:

  1. cidden şeker gibi hepsi! ben yine manikürünü çok beğendim :) elle bu kadar düzgün yapmana da şaştım kaldım ayrıca :D yetenek tabi bi başka oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım şeker gibi yorumun için :)) bazen sabrım olmadığında bende çok feci yapıyorum :D

      Sil