12 Eyl 2012

pastel #20

Herkese merhabaaa. Nihayet çoook uzun bir aradan sonra post girebiliyorum. yoğun bir iş temposu ve özel hayat koşturmacasından ancak fırsat buldum( patronum saolsun 1 hafta izin vermese onuda bulamıyacaktım ya neyse:)
Uzun zamandır ne doğru düzgün manikür yapabiliyorum ne de bloğu takip edebiliyorum malesef. Tam pc başına oturup biraz bakınayım sonrada güzel bir manikür yapayım diyorum ama rahat yokki :)
Gelelim fasülyenin faydalarına  :) Efennim öncelikle çok ahımşahım bir manikür değil yaptığım. Aslında yapmak istediğim de bu değildi ama bir kere yapmaya başlayınca kafama eseni yapmadan duramıyorum işte :D
Buyrun bakalım :)





Şimdik bu şahane renk başlıktan da anlaşılacağı üzere Pastel #20. Geri kalanı ise teferruat :D Flormar nail art serisinden siyah ve altın sarısı sim. O kadar uzun süre olmuş ki yaparken ellerim titredi :D
Umarım en kısa zamanda tekrar post girebilirim.(pek sanmıyorum) Bu arada iş koşturması yanında bir de evlilik koşturması var. Bir çizgi film var hani cedrig; o diyor ya eğer yedi yaşındaysanız ve aşıksanız hayat çok güzel kesinlikle haklı. Ama eğer aşıksanız ve yedi yaşını çoktaaan aştıysanız hele birde düğün telaşınız varsa hayat çok zor. Keşke yatsak kalksak ve birden evlenmiş olsak :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder