9 Kas 2011

füme ve mor :)

Grili yeşilliden sonra birde füme ve mor denemek istedim ve bence buda süper oldu.
 Aslında insan mor rengi gözüne kullanmaya çekinir. En azından ben dayak yemiş gibi görünür diye biraz tereddüt ediyordum ama hiçte öyle olmadı :D

Yine Flormar'ın o aşk içinde olduğum beş renkli far paletlerini kullandım. Birde ek olarak yeni ikili far almıştım, onu kullandım. Oda Flormar'ın terracota selection 69 numara.


Yeni aldığım farda ki mor renk daha canlı ve daha kalıcı gibi, rengini daha fazla belli ediyor. 

Ve işte ailemizin yeni üyesi . Mor ve harika bir yeşil tonu. Bir renkli palet daha aldım ama onu henüz denemedim. Kullandığımda ilk iş buraya aktaracağım o renklerle yaptığım makyajı da.



Bu arada geçenlerde kirpikleri uppuzun bir arkadaşıma yaw bu kirpiklerin sırrı nedir diye sordum ve çok harika bir bilgi öğrendim. Kullandığınız rimelin içine 4-5 damla kadar tatlı badem yağı damlatın. hem kirpikleriniz rapunzelin saçları gibi uzuuuunn ötesi oluyo hemde rimeliniz kurumuyor. Ben denemeye başladım. Umarım en kısa zamanda sonuç alırım. Birde daha etkili olsun diye gece yatarken de sürüyorum. bitmiş bir rimel fırçası bu iş için çok kullanışlı. Tatlı badem yağı olmasına dikkat edin ve gözünüze kaçırmayın:D

Şimdilik efsa kaçar :D Hoççakalınn :D

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder