30 Kas 2011

The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1 (Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Bölüm 1)

Vizyona girdiği ilk günden beri gitmek istiyordum bu filme ve dün nihayet emelim gerçek oldu. Kitaplarını ikişer kez okuduğum ve ilk filmini sayısını hatırlayamadığım kadar çok izlediğim bir seri. Ama malesef bu film benim için tam bir hüsran oldu. Berbat ötesi değil ama filmi uzatıp iki part yapıcaklar diye gereksiz yerleri uzatmışlar. Gerçi bu ilk bölümde bana göre kayda değer pek bişey de yoktu. Birde bazı yerleri komik geldi bana. Mesela Jacob'un Reneesme'ye mühürlenme kısmı biraz komik olmuş bana göre. Ve Bella dönüşürken kitapta anlatılan dayanılmaz bir acı çektiği kısmını es geçmişler sanki hiç belirgin bir sahne yaratamamışlar. Neyse diyeceğim o ki bence sinemada izlenmesede olur bir film. Ben ikinci partı sabırsızlıkla bekliyorum ve sanırım bu arada kitapları üçüncüye okuyacağım :) Umarım finali güzel yaparlar. Eğer on üzerinden bir not vermek gerekirse 6 veririm o da kitapların ve ilk 3 filmin hatırına :)
şimdilik hoççakalın:)

By Efsa

2 yorum:

  1. vay anasını yıaa, ben hala gidemedim, evde izlicem gibi duruyo, hele bu yorumdan sonra. ne zaman gelcen? aralık 16 da mı sınavlar bitiyo, ilk vizeler, hatırlatiim dedim :)

    YanıtlaSil
  2. bebişim ne zaman geleceğim belli dağil :( ama sınav bitiş tarihlerini yazdım bir kenara:) bence sinemaya gidemedin diye hiç üzülme. ben bu serinin bir fanı olarak hayal kırıklığına uğradım. evde de izleyebilirsin yani :)

    YanıtlaSil