30 Kas 2011

metallik

Herkese merhaba. Bugün, daha doğrusu dün gece geç saatte yaptığım bir manikürü yayınlamak istiyorum. dün arkadaşımla sinemaya gittik. Gitmeden önce aceleyle sürdüğüm harika bir mavi olan Rimmel #420 Aqua Cool un üzerine eve geldiğimde bişeyler yapma ihtiyacı hissettim :) birden geçenlerde bir blogda gördüğüm yarım daireli manikür geldi aklıma ve birazda kendimden bişeyler ekledim :) Mavinin üzerine Alix Avien #231 ile noktalar ve yarım daire yaptım. Metalik grinin rengi tam anlamıyla bir harika. Henüz tüm tırnaklarıma uygulamadım ama büyük ihtimalle tek katta bile opak olup istenilen rengi verir. Uç kısımları kendim çizdim bant fln kullanmadım yani. Noktaları da kendi uydurmasyon noktalama aletimle yaptım. Silgili bir kalem ucuna batırılmış toplu iğne :) Let's see o zaman :D






Orjinal rengi daha çok mora kaçan bir mavi aslında ama resimlerde ne hikmetse parlak mavi gibi çıkıyor. Baya bir uğraştım ama tam rengi tutturamadım. Ayrıca ojenin kıvamıda harika ve çok çabuk kuruyor.
şimdilik hoççakalın :)

By Efsa

3 yorum:

  1. şahane olmuş bebeyim eline sağlık. beni hakikaten ve kesinkes geçtin. :( böhü. o diil de konadımsı bişey aldım gel de gör :D

    YanıtlaSil
  2. sana rakip olmam için daha çok oje almam lazım :D ama yaklaşıyorum onu söyliyim. 2. kutuma geçtim annadın sen onu :D bende aldım ama pek beğenmedim. daha yayınlamadım onla ilgili hiç bişey. bikaç deneme yaptım hepsi o. 31 day challenge yapıcam ama bgn başlıcamda taslak hazırlamam lazım ama hangi ara bakalım :D bu arada senin msj attığın disklere baktım ve sipariş verdim bende :)

    YanıtlaSil
  3. ooooo, 2. kutu candır, 3 teyim ben de, ama artık duruldum :) ben daha denemedim, yarın işalla.

    YanıtlaSil