19 Kas 2011

üzümlerrr

Günaydınlarrr
Bugün sizleri üzümcüklerimle tanıştıracağım :) 



Flormar Supershine #41 , #50 , Flormar Nail Art #03 , #09






İlk olarak #41 numarayı 2 kat uyguladım. Sonra #NA09 kullandım. Toplu iğne ile noktaları koydum. Ve işin en zor kısmı olan kürdan ile yaprak çizimini yaptım. yapraklar için #50 numarayı kullandım. Kıvamı ve verdiği renk harika. Tek kat bile uygulanabilecek bir oje. Son olarak da #Na09 ile üzüm taneleri ve yaprakların üzerine kürdan ile hafif ışıltı verdim. Ben yaparken çok eğlendim :) Umarım sizde görünce beğenirsiniz :)
Şimdilik hoççakalın :)

By Efsa

2 yorum:

  1. canavaaar, canavaaar, hepsini elinde mi çizdiiin, gelince bana da yapmayan dayak yer ona göre!
    o diil de çoooo güzel olmuş nan.

    YanıtlaSil
  2. evet hayatımın annamıı elimle çizdim. çok eğlendim. sen iste yeter kiii :)

    YanıtlaSil