24 Kas 2011

maviş leopar :)

Herkese merhaba. Bugün çoktandır aklımda olan bir manikür yaptım. Kıyafetlerimde hemen hiç tercih etmediğim bir desen. Ama manikürü harika oldu :D eh hadi buyrun o zaman :)

Şimdik ilk önce Flormar #423 uyguladım iki kat. Aslında bunun rengi de bir harika. Bunu bir gün kullanıp leopar desenini ikinci yaparım diye düşünüyordum ama sabredemedim, merakıma yenik düştüm :)








Gelelim işin eğlenceli kısmına :) Bu harika renk kuruduktan sonra Flormar Supershine serisinden #46 kullanarak dotting tool ile desenler yaptım. Bunla acayip kolay yapılıyor. Fırçayla muhtemelen daha zor olur. Sonra Gabrini #335 ile ki benim için o bir aşk mavisi, kontür geçtim ve araya bir kaç koyu leke ekledim. Üzerine de cila sürdükmü işte leoparlarım:) Sürdüğüm andan beri gözümü alamıyorum bu harika şeylerden :D








Şimdilik hoççakalın :)

By Efsa

2 yorum:

  1. şaaane olmuş nan mavi.

    YanıtlaSil
  2. evet bebişim yaa aklımda gri vardı ama birden mavi oldu. gözlerimi alamadım tırnaklarımdan çıkarana kadar :D

    YanıtlaSil