14 Kas 2011

patilerrr

Arkadaşım efsunla çılgınca oje bloglarını gezdikten sonra yine gelen fikrim üzerine yaptığım deseni paylaşmak istediğim. 








Alıx Avıen #26 ve Flormar #399

Uygulaması çok kolay. Önce kırmızıyı sürdüm. İyice kurumasını bekledikten sonra tırnağıma çapraz gelecek şekilde bant yapıştırdım ve siyah rengi uyguladım. Son olarakta toplu iğne ile noktaları koydum. Henüz dotting tool um olmadığı için silgili bir kurşun kalem bulup silgiye toplu iğne batırdım :) oda aynı işi görüyor :) renkli günler. Efsa kaçarrr :)

By Efsa

2 yorum:

  1. resimler şahane çıkmış, patiler zaten güzeldi :( dırnaklarım kırılmayaydı iyiydi :(
    dotting tool da yok, 4 tane yere sordum bugün, son şans olarak taşbaşı na yolladılar, ordada yoksa internet sağolsun olacak :)

    YanıtlaSil
  2. merci annem :) orda yoksa burda zahmet edip sormaya bile gerek yok. noktaları hallederiz de akriliiiiiikkkkkk :D

    YanıtlaSil