10 Kas 2011

Julie&Julia

Kitabı, blogu, yani bununla ilgili hiçbir şeyi duymadan önce filmini izlemiştim. İnanılmaz ötesi oyunculuğuyla Merly Streep beni benden aldı zaten, ama Amy Adams, Stanley Tucci ve Chris Messina da cuk oturmuştu filme.
Fransız Mutfak Sanatında Ustalaşmak adlı bir kitaptan 500 küsür tane tarifi 1 yıl içinde tamamlamaya çalışan bir blogger ın öyküsü.
Şimdi, doğruyu söylemek gerek, filmi zaten seyrettiyseniz, kitabı okumayın derim ben. Film o kadar şahane ki, kitap yanında çok sönük kalıyor. İlginç, değil mi? Kitabından daha güzel olan bir film. Normalde hep tersi olur oysa. Neyse. Kitabı okuyanlara tavsiyem de gidip filmi izlemeleri, çok daha eğlenceli olduğunu göreceksiniz. Ne filmi ne kitabı bilenler içinse, kitaba zahmet etmeyin derim :D
Ha bu arada, kitap D&R larda 4 tl ye satılmakta, ben de oradan bulup aldım, bilginize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder