24 Kas 2011

sarııı - turuncuuu :)

Bugün yine çıldırıp izlediğim make up videolarından sonra kendimi makyaj yaparken buldum :D Sonuç çok hoş oldu ama resimlerde pek belirgin olmadı malesef. Ama sizinle paylaşmak istedim yine de.






İlk olarak makyaj için uygun bir zemin hazırladım tabi. Loreal #125 Naturel Rose fondöteni uyguladım önce. Bütün yüzüme fondöten kullanmayı pek tercih etmiyorum. Genelde göz altıma kapatıcı olarak kullanıyorum. Sonra Flormar#03 beş renkli far paletinden sarı ve turuncu renkleri gölgeli bir şekilde uyguladım. Bu paletlere tam anlamıyla aşığım. Turuncusu tam olarak istediğim belirginliği vermediği için birde Flormar True Color serisi 2 numarada ki bakır rengi uyguladım hafif olarak. Sonra tabiki vazgeçilmez Flormar dipliner ve göz altına da Flormar Waterproof #102 numaralı kalemi çektim. Bu kalem siyah değil füme rengi ve çok hoş puslu ve parlak bir renk veriyor. Bence harika. Son nokta tabiki rimelden. Maybelline The Falsies Volume Express maskara. Ben sonuçtan memnunum umarım sizde beğenmişsinizdir. hoççakalın :)

By Efsa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder